Etusivu > Pelastusalan työturvallisuuden ABC - työturvallisuuden hyvät käytännöt

Pelastusalan työturvallisuuden ABC – työturvallisuuden hyvät käytännöt

Teams, Verkko

Ilmoittautuminen päättyy

Ilmoittaudu
Tervetuloa kuulemaan, oppimaan ja keskustelemaan kaikille pelastusalan työturvallisuudesta kiinnostuneille avoimiin webinaareihin!

Osa C: työturvallisuuden hyvät käytännöt
Esimerkkejä hyvistä työturvallisuuskäytännöistä, kuten työn vaarojen arviointi, työturvallisuusohjeet ja perehdyttäminen sekä poikkeamien tutkinta ja raportointi.

HUOM! Teams-linkki toimitetaan ilmoittautuneille. Osallistujat saavat alustajien materiaalin sähköpostitse jälkikäteen. Webinaareja ei tallenneta.


Webinaarisarjan tuottavat sisäministeriön koordinoima Pelastusalan kansallinen työturvallisuushanke ja Suomen Palopäällystöliitto ry., yhteistyössä Työterveyslaitoksen kanssa. Luvassa on tietoiskuja, joista voi poimia konkreettista oppia ja työkaluja arkeen. Samalla on mahdollisuus kollegiaaliseen keskusteluun ja kehittämiseen.

Sisäministeriön koordinoima Pelastusalan kansallinen työturvallisuushanke
vahvistaa pelastusalan veto- ja pitovoimaa edistämällä pelastusalan työturvallisuutta ja työssä jaksamista. Hanke toteutetaan osana sosiaali- ja terveysministeriön ja sisäministeriön yhteistä Hyvän työn ohjelmaa. Hankkeen toiminta-aika on 1.3.2025 - 31.12.2026.

Lisätietoja  Pelastusalan kansallisesta työturvallisuushankkeesta antaa projektipäällikkö Aino Harinen, aino.harinen@gov.fi, p. 0295 488 422

Kello 14.00 - 15.00

Osa C: työturvallisuuden hyvät käytännöt
Esimerkkejä hyvistä työturvallisuuskäytännöistä, kuten työn vaarojen arviointi, työturvallisuusohjeet ja perehdyttäminen sekä poikkeamien tutkinta ja raportointi.

Alustaja: tuotepäällikkö Mika Liuhamo, Työterveyslaitos
Kommenttipuheenvuoro: ensihoitomestari Sanna Kauppinen, Pirkanmaan hyvinvointialueen ensihoitopalvelu / Pirkanmaan pelastuslaitos